08 February 2013

bismillah...
assalamualaikum semua ... 
hurmpp .. dah lama jugak aku ta update entry nih .. sorry lha guys .. aku rasa , korang mesti busan tengok benda yang sama jee dekat entry aku nih .. sorry again !
 
|
|
|

okay , today i want to share something to you all ..
dengan takuttt nye but aku beranikan diri aku , untuk minta ayah aku something .. sebenarnya aku takutt sangat nak minta . sebab aku rasa confirm memang takan dapat .. hajat aku hanya satu jee .. na minta ayah aku belikan 'PRINTER' .. not for me .. but all of my family can use it .. hermm .. bagai na gugur jantung aku time tuh .. tapiiiii ???

|
|
|
 
alhamdulillah .. yahoo!!1 ayah cakap ayah akan belikan tapi tengoklah bulan depan .. sebab time nih ayah tengah tade duit .. tape ! aku faham ! janji aku dapat .. bukan ape .. rumah aku nih, pedalaman sikit , oppssss!!! bukan sikit, tapi banyak .. so, susahlah aku or sape-2 jeee na keluar rumah semata-2 untuk print paperwork . hurm .. aku ta kisah , aku guna phone burukk .. asalkan aku dapat printer baru . aku hope sangat bulan depan wujud bendanya dekat rumah aku .
aminnnn, ya rabb ..

|
|
|
 
okay lha .. sorry lha aku merepek for this post .. aku tade idea sebenarnya . pape hal punn , aku harap korang tolong doakan aku dapat printer tuh . hope you enjoy . okay assalamualaikum .





No comments:

Post a Comment