16 December 2013

nak pergi mana ..

bismillahirrahmanirrahim ..
hye , sorry lah dah lama aku tak update bolg ni . malas bebeno aku ni .. eh, tangan aku ni.. laju pula menaip macam peluru berpandu je .. haishh .. hehe . okay lah , actually aku memang tak tahu nak tulis ape sekrang ni . ape yang terlintas dekat fikiran tuh lah yang aku tulis . ermm .. sekarang aku  dah habis sekolah bermakna aku akan melangkah ke alam baru . takut beb ! banyak cabaran yang tengah tunggu aku dekat depan tuh . serem nihhhh !!

sekarang kepala aku tengah serabut sebab tak tahu nak pilih or nak sambung study dekat mana . kalau ikutkan hati , memang tak nak study lagi . tapi aku fikirkan parents aku yang bersusah-payah cari duit untuk aku .nak kata aku ni pandai , memang tak lah . hanya seorang tak tak tahu apa-apa . semua benda nak kene tunjuk baru tahu . tapi aku bukan nak cakap apa lah . sejak aku dimasukkan ke hostel , hiidup aku better than tinggal dekat rumah . hehe . TERIAK pulah . astagfirullah .

berbalik peda story aku untuk sambung study puulak . aku ni seorang yang berjawa seni sikit . cewahhh . aku minat melukis lagi-lagi bab conteng . memang semua aku conteng . tapi aku takkan conteng bila aku tak da mood . mesti enath apa-apa yang di tulisnya . then , aku suka buad cerpen tapi aku segan nak tunjukkan . nak bagi kawan baca pun aku malu . sendiri tulis , sendiri bacalah nampaknya. haha . kalau bab-bab tulis menulis ni bagi aku , sbb aku suka-2 je nak tambah ape2 . biasalah . orang kalau kuat berfantasi memang macam ni . SO , aku nak sambung dan cebur bidang ni BUT parents aku suruh sambung part islamik lah . ni salah satu contoh yang konon2 nye aku nak buat lagu . tapi tak siap pun .. sebab SPM time tuh so, dah tergendala . sekarang malas pula nak sambung . sape nak sambung, sambung lah . or tinggalkan comment bagi aku idea sikit nak sambung apa . huhu


Bila ditakdirkan hati tidak menentu,
 Mungkin diri ini tidak mengenalimu,
 Andai kau thu hati ini menangis,
 Bisakah kau mengubatinya dgn cara sendiri.,
 Aku tidak pernah berhenti mengharap 
agar kau fahami diri ini sehabis mungkin ,
 Lihatlah bagaimana diri ini bisa menerimamu seadanya 
Tuhan aku berdoa ,
 Semoga bhgia b'sama dirinya..

aku ni bukan pandai pun bab islamik ni even aku sekolah menengah agama . memang ilmu tuh perlu dicari tapi kalau seni pun ilmu juga kan3 ? takpe lah , kalau aku tak dapat cebur bidang seni , aku terpaksalah masuk ke islamik . tunaikan harapan pparents aku . aku sanggup berkorban demi diotang ! wish me luck kay . semoga di permudahkan urusan . Aminnnn ....

<>A.R.C.H.I.T.E.C.T <>

FYI , aku pun minat juga bidang ni . ermm .. dah tak tahu nak kemana . kalau semua benda nak . problem betul lah hidup aku ni . kalau orang lain mesti dah tahu nak kemana . hanya Allah je yang tahu masa depan aku . kalau nak di ikutkan family , ayah and abang aku jugak kerjanya lebih kurang ni jugak .patut lah ada pepatah , kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi or bapak borek anak rintik . memang sah lah ! tak tahu lah kenapa aku minat sangat benda2 macam ni . pelik bin ajaib betul . okay lah ,kepala aku pun dah berbintang2 ni . so , aku kena naik katil . tutup mata . tidur ! good bye , sweet dream . muahh !!! btw , nanti kalau aku ada masa lagi aku update . hehe .. okay , salamualaikum semua ... doakan aku okay . making a room for success where ever you go . that's all from me , thank because lending me your eyes . hehe 

No comments:

Post a Comment