20 August 2012

Raya raya raya ...



hye all .. Selamat Hari Raya ! 
soe lambat wish at hang pa semua ..
bukan ape .. sejak akhir-2 nih aku bizi .. (bizi lha sgt , bizi tidur) 
ahaks !

..................................................

okay lha .. today aku akan letak pic aku time 1st raya ..
raya aku tahun nih tade lha meriah sgt .
korunk meriah ta ? mesti meriah an ?
aku biasa-2 jer tahun nih ..
2nd raya da duk uma , pakai t-shirt , seluar koyak , bgn pukul 12 ..
teruk an aku ?

...............................................


Di pagi raya ....


lepas siap jer pakai tudung , terus snap pic ..


baru keluar uma...
na g uma mak tok~


oucchh ... tidakkk!!
      adik aku da lawan aku nih ~


family ta complete .. 
aim tade . dea mmg ta suka snap pic ..
buruk sgt pic nih ! sbb masing-2 not ready lgi ..
>nih pic at uma mak tok belah ayah <


nih  pic at uma atok belah mummy aku ...
duduk pown ta jejak kaki ... 
nampak sgt pendek !


with my belove sis !
even selalu bergaduh , air yg di cincang takan putus ..

# tuh jer lha story aku about raya tahun nih ..tade yg meriah selain bersederhana .

---->SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN MINAL AIDIL WALFAIZIN<---




No comments:

Post a Comment