15 September 2012

hang out with kawan-2 . sweet moment bebeh !


hye to all my followers ! how are you today ? alright an ?
hope sihat-2 jer lha ye ..
okay lha .. :)
btw today aku na story mory kat korang about aku n kawan-2 aku semalam ..
kitaorang nih da macam siblings da .. 
da ta kisah apa-2 pun , yang penting kitaorang enjoy semalam ..

..............................

huh ! penat juga kaki nih macam na tercabut , and bagai lagi lha .
almaklom lha .. naik bas . na naik kereta belum kesampaian lagi , na naik moto lesen baru L .. 
haha .. (prasantan jer aku nih) !
yesterday , kalau na di ikut an , kita orang da round 1 bandar muo da .. 
so tired ! lepak-2 at muo . beli buku (taon depan yg SPM) . but , okay lha da sediakan buku untuk revision awal-2 ... as proverb said , sedia an payung sebelum hujan . 

...................................

hah tangok ! an aku da merapu jauh-2 nih .. 
okay lha aku da tade ayat na type nih . so , sekarang time for watching our photos ..
ta berapa bayak lha pic kitaorang .. tapi pape hal pown tgk jer dulu .. 

..................................


from left <---
ema . bella . amal . me ! 


kami .. :P
cool block ... mei ramai-2 join kami .. 


teddy bear vs lady bird !


happening ta kami ?
nih lha bff till the end . love so much ..


waiting for them ..huh ! lame pulak budak-2 nih masuk office syaitan tuh (toilet) . 


smart ta ? aku paling suka pic nih ..

...................................

finished for it ! okay its time to story about us at Kbox ! 
actually aku da byk kali p0ergi Kbox tapi bukan at sini ..
nih 1st time aku jejakkan kaki kat Kbox muo . 
nih pic yang sempat kteorang snap . 

..............................


budak-2 nakaL .


ema budak gemuk with my kazen aka ika .


tengah pilih lagu . 11 lagu beb .. lame ta lame kteorg duduk dlm tuh .


aku vs bella ..


7 orang sekali masuk .. mane ta mampat . ahaks !


menyempat jer kteorg nih .. 
ta cukup sorang lha .. 

.........................................

hermph .. penat da aku buat entry kali nih .. 
time for break . aku na tidur dulu .. okay papai . see you all next time .

salam ukhwah . 














No comments:

Post a Comment